sunnuntai 1. tammikuuta 2017

1/100








 Olen näköjään yllytyshullu...

Pari ihmistä kysyi jos alkaisin pitämään neulepodcastia, Juu en todellakaan!
Ensinnäkin en kestäisi nähdä naamaani tubessa, toisekseen taitoni ei riittäisi editointiin ja kolmanneksi olen invaliditeettini vuoksi hidas kutoja enkä osaa kuvitellakaan, että ketään kiinnostaisi minun höpinät.

Ihan hyväksyttävät syyt eikös vain?

Minulle annettiin vaihtoehto -herätä blogi eloon, kirjoita jotain pientä 100 päivää peräkanaa... Ei tule olemaan helppoa,mutta kokeillaan...

MUTTA aiemmasta poiketen en halua kirjoittaa vain itselleni. Haluan kommenttikenttään  vuorovaikutusta. Siis kommentoimaan ahkerasti että saadaan keskustelua aikaan.

Tästä siis lähtee kirjoitettu podcast käyntiin:


Tänään tartuin viikon tauon jälkeen neulepussukkaan... (Sorry kuvien huono laatu,  kuvaa nyt tässä illalla kun pimeää on niin sisällä kuin ulkonakin :/ )

Lempipussukkani





Vetimessä kiinni pussukkaan sopiva puikkomittari


Pussukan sisältä löytyy aktiivisin wippi

Sukat perheen nuorelle miehelle. Valitettavasti en osaa sanoa mistä langasta näitä
kudon, kun olen kerinnyt langan tiedot sisältävän lappusen päälle.
Fingerin vahvuista lanka kuitenkin on.

Ja ensimmäinen sukka on valmis -jee! Huomenna varmasti toinenkin!


Täytyy hän minunkin esitellä päivän muki, eikös?
Sain tämän nuorelta mieheltä lahjaksi. Kauan olen tästä haaveillut, mutten ole raaskinut ostaa..



Tänään on neule katsomossa ollut tanskalainen sarja Rita. Viihdyttävää...















3 kommenttia:

  1. Kiitos Pia blogista. Minä alan seuraamaan sitä 😃 Ihana projektipussukka sulla ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Leena! Kiitos itsellesi! Pussukka on just paras kissa ihmiselle :)

      Poista