tiistai 3. tammikuuta 2017

3/100. Ufoilua

Hänellä oli suuri suku ja paljon tuttavia, katsos, tuttavia voi olla kuinka paljon tahansa, vaikka ei olekaan yhtään ystävää.

-Nuuskamuikkunen


Mulla on tapana innostua!
Innostua jostain -yleensä langasta tai ehkä jopa ohjeesta, vaikka olen huono seuraan ohjeita. Niinpä sitten aloitan työn toisensa jälkeen ja sit niitä ufoja pyörii nurkissa.

Ajattelin tänään esitellä kaksi ufoa jotka molemmat ovat monta vuotta vanhoja.Nämä ovat ainoat jotka tiedän tekevänivielä joku päivä valmiiksi. (Usko pois Möykky 😍)

Sitä ennen ajattelin kertoa mitä oon suunnitellut.
Tänä vuonna puikoillani saa yhtä aikaa olla yksi isompi työ sekä yksi pikkutyö. Hmmm, vaikeaa hän se tulee olemaan.
Ensin teen kuitenkin inventaarion. Kaivan esiin kaikki ufot ja katson onko niistä yksikään sellainen, jonka tiedän tekeväni loppuun asti. Tuskin! Niinpä nappaan niistä puikot irti -jee- puikkoja vapautuu! Sitä heitän ufot roskiin!. Tai no, langasta riippuen voin purkaa koko paskan... Ja mä vihaan purkamista!!!

Nyt näihin ufoihin...

Vanhempi ufoista on Kamilla Svanlundin Solution!
Kertakaikkisen IHANA huivi, mutta.... Oon takunnut pitsikuvion kanssa alusta asti ja ystäväni Mikka on auttanut mua sen kanssa jotain miljoona kertaa.
Nyt olen jämähtänyt kohtaan jossa pitsikuvion pitäisi vaihtua toiseen ja kuitenkin olen saanut viimeiselle kierrokselle virheen johonkin kohtaan.... Pitsikuvion purkaminen ei ole niitä kaikkein mukavimpia hommia.. 😣 



Toinen on Vitamin D. Olen itselleni kutonut yhden. Se on ehdottomasti lempineuleeni! Haluaisin itselleni vielä toisen, valkoisen, mutta ensin tämä joskus valmiiksi. Ohje on muuten Heidi Kirrmaierin.



Kuvasin ufot tietysti, mutta syystä jota en tiedä ohjelma ei anna ladata niitä. Yritän huomenna ratkaista ongelman ja lisätä ne sitten.

Jäljellä on enää.....                HYVÄÄ YÖTÄ!







2 kommenttia:

  1. Luuletko että saisit sen valmiiksi ennen vuotta 2020?

    VastaaPoista
  2. Minulla on juuri välipäivinä aloitettu Vitamin D puikoilla! Minulle tulee vihreä, surprise, surprise ;) Solution on huivi jonka ajattelin neuloa tänä vuonna, neulotaan ne sitten yhdessä kunhan pääsen pitsiosuuteen :)

    VastaaPoista